Grafomán hajlamaim eddigi megnyilvánulásai:

  • Keserű pirula
  • Ölelj át
  • Magyar orvos Ikeaországban

2009. november 28., szombat

Tegnap

Amint az várható volt, a meselények listája kibővült a Szöke herceggel, Farquad nagyúrral, Mézivel, Süttyővel, a Királlyal és a Királynéval. Most már őket is mondgatja mielőtt elaludna, nekem összesen annyi feladatom van, hogy biztosítsam róla, az összes mesefigura alszik.
Noémi már telefonálni is tud. Tegnap elindultam hazafelé, és szóltam nekik, hogy rendeljenek pizzát, csak közben némi gikszer történt, mert a kutyát ottfelejtettem az oviban és vissza kellett érte fordulnom, de Noémi közben a vonal túlsó végén végig magyarázott, hogy Mémi tészta, meg Mémi pizza és mondta hogy sétálni volt meg bili kaki, meg bili pisi, azaz bilibe kakilt és pisilt. Amikor meg megkérdeztem, hogy mit evett, akkor mondta hogy sajtos tészta. Amikor meg azt, hogy milyen színű a hajad akkor mondta hogy barna. Olyan kis okos cica.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése