Grafomán hajlamaim eddigi megnyilvánulásai:

  • Keserű pirula
  • Ölelj át
  • Magyar orvos Ikeaországban

2011. január 12., szerda

Nem egyszerű

továbbra sem az élet.....Tegnap elmentünk megnézni a házat, mire az építésvezető dobott egy hátast amikor megkérdeztem hogy ugyan mikor festik már le kívülről a házat. Kb úgy nézett rám mintha azt mondtam volna hogy ugorjon az éhes oroszlánok elé, a mivaaaaaaaaan???????? ült ki a fejére. Mondjuk én is hasonlóan néztem amikor megkérdezte hogy megvan-e a csempemeg a belső falak színvilága ki van-e találva. MOndtam neki hogy fejben igen (holott nem teljesen) no akkor válasszuk ki gyorsan. Daniel, a kapcsolattartó, aki letette a nagyesküt hogy időben szólni fog még a színkiválasztűs előtt csak pislogott mint a levelibéka.....érik neki a tökérelépés.
Úgyhogy ma csempeboltban meg festékboltban voltunk holnap meg felhívom Danielt és addig fogom zaklatni amíg el nem intézi a külső festést.
A házban amúgy iszonyú kupleráj van, most valamit szárítanak azért nem történik sok minden. De nagyon remélem hogy összekapják magukat. Ma meg itt volt az ingatlanos csajszi, fényképezett és két hét múlva már mutogatni fogja az érdeklődőknek.
Most már csak be kell vonzani a vevőket akik egymást taposva akarják megvenni a házikót.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése