Grafomán hajlamaim eddigi megnyilvánulásai:

  • Keserű pirula
  • Ölelj át
  • Magyar orvos Ikeaországban

2012. április 7., szombat

Van az úgy néha, hogy jólesne valami kis édesség. Nem sok, csak egy kicsi, de finom.
Hűtő kinyit, konyhaszekrény kinyit, gondol-gondol.....aztán a maradékokból összedobódik valami igazán nagyszerű.
Volt öt darab aszalt füge egy zacsiban, feldarabolódott mindegyik három részre, találtam egy zacskó aszalt cseresznyét, méret pont megfelelő. Volt egy kis zacsi mandula is, mentek bele a serpenyőben olvasztott vajba, kis barnacukrot utánuk küldtem és mikorra összekaramellizálódtak, megitattam őket egy kis Grand Marnier-val. Aztán még egyszer meg ne szomjazzanak ha már sütögetem őket. Mélyhűtőből előtúrtam szintén maradék fagyit és a meleg cuccra kanalaztam egy közepes adagot.
Az utóbbi hetek legjobb desszertje lett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése