Grafomán hajlamaim eddigi megnyilvánulásai:

  • Keserű pirula
  • Ölelj át
  • Magyar orvos Ikeaországban

2011. október 4., kedd

Meaculpameaculpameamaximaculpa de szokás szerint meghalni se volt időm (ez azért jó hír nemdebár) blogot írni meg még kevésbé.
És egyelőre nem is látok semmi reményt arra, hogy egyszer jobb lesz, kivéve persze a folyton dédelgetett álmomat hogy nyerek a lottón, veszek egy szigetet valahol a Csendes-óceánban és megkérem a főnököt hogy a továbbiakban húzzon ki a címlistájáról, csinálják nélkülem a folytatást.
Persze ennek a valószínűsége nem nagy, mondhatnám nulla, abból az egyszerű okból kifolyólag, hogy nem lottózom mert fukar vagyok és sajnálom a lottóra a pénzt.
Ami nem is volt olyan rossz döntés, tekintve, hogy a munkaidőmet felügyelő titkárnőnek sikerült egy aprócska hibát vétenie és rosszul bevezetnie a számítógépbe az általam ledolgozott órákat, melynek következtében nem kaptam fizetést szeptemberre. Igazi burleszkfilmbe illő jelenet, megyek haza, postaláda kinyit, reklámáradat között fizeési papíros boríték felfedez nolássukmennyiazannyimondés, aztán hoppp, egyszercsak szó bennakad lehelet megszegik és látom hogy teljes nulla koronát kaptam. Hívom a kedves bérszámfejtő hölgyet aki kijelenti hogy ő nem tud semmit, ő az alapján utalt nekem amit neki mondtak. Najó, mondom erre én, akkor holnaptól én se megyek dolgozni, úgyis ki akartam magam aludni már egy ideje. Egyből sürgős lett a dolog, azt mondta kideríti mi történt. Két óra múlva hív a titkárnő, hogy szánjabánja de ezt ő tolta el. Hát, rendszer le legyen belőle mert a végén ki kell menjen kódulni a városba egy táblával a nyakamban hogy így fizet az állam a rendes dógozó embernek, rossz reklám lenne nagyon.....végül három nap késéssel megjött a pízem. Ha paranoid lennék azt hinném meg akarnak tőlem szabadulni. De nem vagyok, illetve csak annyira amennyire még nem csuknak be ezzel.
A motivációmat nem növelte ez az incidens, presze mindig lehetne rosszabb, dolgozhatnék a Saabnál is, ők éppen úton vannak a tuti csődbe, ott valszeg nem kapják meg a késő fizut. Nem is kell ilyen remek szocmunkás-kollégáákkal együttdolgozniuk......no, de ez már mésik történet, alkalomadtán majd mesélek erről is.
Most megyek gesztenyét sütni, amíg kisül addig kimegyek a szőrkutyával a vízszintesen eső esőbe és mire visszajövök remélem kisül a gesztenze és lobogni fog a tűz a kandallóban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése