Grafomán hajlamaim eddigi megnyilvánulásai:

  • Keserű pirula
  • Ölelj át
  • Magyar orvos Ikeaországban

2011. március 15., kedd

Hétköznapi luxus

Ez az amit tegnap este meg ma reggel élvezhetek. Tegnap reggel nem, ami a korán kelést illeti, de utána volt egy teljes órám a repcsin (milyen egyszerű gyerek nélkül utazni) aztán este nézhettem a tévét, lógathattam a szemem a kirakatokban ameddig jólesett, bemehettem boltokba csak úgy nézelődni, ma reggel meg békében reggeliytem,közben besütött a nap a hatalmas ablakokon, fantasztikus volt, kezd felébredni ez az ország a téli álmából és most mintha nekem is több erőm lenne. Ettől függetlenül el fogok aludni a mai előadáson de ez ezzel jár, asszem télleg kezdek öreg lenne ezekhez az előadásokhoz. Nem bírok nyugton ülni. Még van 25 percem addig oda is kellene érni úgyhogy most leválok a netről. Szép napot mindenkinek!

2 megjegyzés:

  1. Nemsokára, vagy talán már most életed vágyában, egy nektek felépített házban laktok. Sok sikert, még több könyvet, írást, tapasztalatot.

    Üdv, Pesti

    VálaszTörlés
  2. koszonom szepen, mult penteken kltoztunk, egyelore mindenhol dobozok es kaosz de elobb-utobb rend lesz!

    VálaszTörlés