Grafomán hajlamaim eddigi megnyilvánulásai:

  • Keserű pirula
  • Ölelj át
  • Magyar orvos Ikeaországban

2010. december 15., szerda

Az oviban fejtetű és hányós-fosós járvány van....nemtom melyik lenne a jobb, talán mégis a tetű ha muszáj választani. Ma lett volna az utolsó nap idén, de Mémi itthon maradt, hátha. Ha holnap reggelig nem kezdhányni akkor ez alkalommal megúszta. Már kevesebb mint 24 óra talántalántalán.....
Hétfőn volt a Luciaünnepség, ami nagy bömböléssel kezdődött mert azt akarta hogy én is vonuljak a gyerekmenettel. Aztán amikor énekeltek akkor már csak szimplán mérges volt ránk és nagy duzzogva ült az ovónéni ölében. Mondjuk én se voltam túl jó hangulatban amikor hallottam hogy a mínusz tíz fokos reggeli hidegben akarnak luciázni. Aztán utána bent volt a fííííka, azaz a sütievés, gondolom ott volt valanelyik nagyokos szülő aki megfertőzte a kölköket met másnap már több gyereket is hazaküldtek.
No, hát most szurkolok hogy megússzuk mert épp elég hogy mindkettőnek térdig ér a taknya, sőt még nekem is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése