Grafomán hajlamaim eddigi megnyilvánulásai:

  • Keserű pirula
  • Ölelj át
  • Magyar orvos Ikeaországban

2010. november 15., hétfő

Rota

Akinek kis gyereke van és nem akar úgy járni mint én, az oltassa be a törpét rotavírus ellen. Nem tudom honnan jött ez a vírus, de gyanítom hogy Mémike ovijából. Először csak Mémike szaladt a vécére illetve szaladtam én vele, miután 1-1 pukival jött a sógor is és mostam nagyüzemben a kittis meg eperkés bugyijait. Pár nap alatt elmúlt, akkkor azt hittem ennyi volt. Tévedtem. Nem sokkal később KisAmi sora következett. Kezdődött a napi 10-15kakis pelenkával majd a sor az arcombahányással folytatódoirett. Nehezen aludtm forgolódott ide-oda, csak úgy csihadt le ha odavetttem magam mellé és odabújt hozzám. Aztán egyszercsak egy boááááá jellegű hang kiséretében az ábrázatomba eresztette a rókakomát minekutána meglehetősen gyorsan magamhoz tértem. Egy kézzel felkaptam az erre felébredő Hamibabát, a másikkal pedig igyekeztem a hányásos ágyneműt lerángatni az ágyról. Nem tudom miért igyekeztem ennyire hiszen lassan matracot kell cserélni mert ezen már minden volt, lassan klónozni lehet a familit meg a kutyát a belőle vett mintákból. Mosógép-szárító csúcsrajáratódott így is elfogytak az Amigatyák.....4-5 napig tartott ez az egész és már kezdtem aggódni hogy ki fog száradni a kislány mert nem volt nagy étvágya, ugyanakkoor annyit ivott amennyi neki kellett, csakhát olyan rossz nézni hogy nem szomorú meg nem kínlódik de azért csak látszik rajta hogy nincs túl jól.
És hogy miért nem kapott oltást? Hát mert itt nem oltanak, nem is ajánlják fel önköltségesre sem én pedig elfelejtettem utánajárni. Valahogy annyi minden történt akkot hogy egyszerűen kiment a fejemből. Szerencsére nem lett nagy baj és amióta elmúlt ez a nyavalya azóta Hami rászolgált a nevére mert egyfolytában eszik, de éppen lehetett volna baj belőle.
No de lényeg a lényeg, vége. Most a télen már csak azt a calicivírust kell elkerülni amely tudvalevőleg Isten büntetése a vétkeinkért és amely calici hozzájárult nem mindennapi KisAmi nem mindennapi születéséhez.

2 megjegyzés:

  1. Kedves Andrea!
    Most olvasom a könyvedet!!Szívből gratulálok, minden szavával egyetértek!!
    Emilt szerettem volna küldeni, de nem találom az emilcímedet:)
    Üdvözlete, TörekyZsuzsi
    www.bugocsigazene.atw.hu

    VálaszTörlés
  2. koszonom!
    andrea.buki@gmail.com

    VálaszTörlés