Grafomán hajlamaim eddigi megnyilvánulásai:

  • Keserű pirula
  • Ölelj át
  • Magyar orvos Ikeaországban

2010. szeptember 13., hétfő

Kicsit szét vagyok most esve, asszem sikerült túlvállalnom magam....beígértem a főnöknek a péntekenkénti melót, plusz havi két nap a képzésem, plusz írom az előadást a babahordozó napokra, plusz néha kérnek tőlem 1-2 cikket és akkor még nem főztem, nem takarítottam és nem foglalkoztam a két gyerekemmel se.....
POnt tegnap gondoltam rá, hogy kellene egy takarítónő egy szakácsnő, egy aki kimegy a kutyával meg egy személyi titkár, hogy mindezt összehangolja hogy flottul működjön.
Egyelőre azonban ez nem realitás, így marad az autópilóta üzemmód.
Najó, ennyi volt a siránkozás mára. Most megyek és összeszedem magam.

1 megjegyzés:

  1. Szia kicsim,

    ahogy mondtam a telkóban is, ráérek és nagyon szívesen babáznék, hogy könnyebb legyen a dolgotok/dolgod. Ha nincs ellenetekre, tehetnétek egy próbaidőszakot, amiben a napi gondjaid/gondjaitok egy részét átvállalnám, cserébe babázhatok kedvemre...

    Persze nem akarok a nyakatokra menni csak úgy... a többi nem publikus, nektek nem kerülne semmibe...nekem viszont határtalan öröm lenne a kicsik /tietek közelében lenni.

    Nem akarok magamnak a többi őssel semmiféle előnyt, ha a többi nagyi is benne van /lenne a feladatmegosztásban, szerintem válthatnánk egymást.

    Gondoljátok át, nyitott vagyok mindenre.
    Nagyon szeretlek benneteket(is), vigyi magatokra

    09.22.

    Cupp-cupp

    Apa

    VálaszTörlés