Grafomán hajlamaim eddigi megnyilvánulásai:

  • Keserű pirula
  • Ölelj át
  • Magyar orvos Ikeaországban

2012. május 23., szerda

Barcelona....

it was the first tima when we met Barcelooooonaaaaa how could I forget????? Regen volt amikor Freddy Mercury enekelte ezt a kiparnazott Monserrattal..... Freddynek a legjobb alakitasai kulonben is a tavaszi szel vizet araszt cimu orokbecsu anna idejen butapesten. No, ennyi volt a nosztalgiavonatm annak apropojan hogy tegnap ejjel megerkeztem barcelonaba, eloszor hozzamvagtak egy dohanyzo szobat ebben e tengerre nezo szalloban es amikor reklamaltam akkor aszontak nincs tobb szoba, de van lakosztaly, aztan most itt pezsegtettem magam a pezsgofurdoben a szoba kozepen. Ez se rossz azert....a fulemen is a tapas jon ki, es a nagy tudomanykodas is varat meg kicsit magara dehat asszem ez a dolgok rendje, a vegen meg loreal lany leszek es az lesz a mottom hogy mert megerdemlem de ha egyszer telleg megerdemlem mert a nemreg emlitett anyuka meg mindig megkeseriti a napjaimat, a fonokom se alakit semmi jot targyalas teren es ugy gondoltam hogy akkor harom napra plusz egy hetvegere megszunok a munkahelyem szamara es ennek a legjobb modja a tobb ezer kilometerre repules, a privat telefonomon elvegre nem vagyok koteles munkahelyi beszelgeteseket bonyolitani. Barcelona szep, Barcelona igaazi eletteli mediterran varos, igen sok penznek a seggere tudnek itt verni es megeroltetni se kellene magam. Az emberek mosolyognak, kiabalnak, elnek, latszik rajtuki, hogy elnek, nem csak leteznek, a nok nok, a ferfiak ferfiak, tengerszagu a levego sut a nap es olyan szep az egesz hogy szeretnem magammal vinni az egeszet, hogy hetfon tudjak mibe kapaszkodni hogy ezt a maradek harnmincakarhany napot tuleljem amig meg ide vagyok lancolva. Mert jo lesz vag yigy vagy ugy de jo lesz ezt eldontottem de ez a mostani kirandulas olyan volt mint a fuldoklonak a mentoov es mint ilyen feltetelezhetoen felruhazodik magikus tulajdonsagokkal de banomis en ettol meg kek a tenger es a napsutes es a meleg a csontjaimig eler es atjar es feltoltodnek a napelemeim. Barcelona, Barcelona.....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése